Home

Instalatér z tuchlovic bombuj

Instalatér z Tuchlovic je ovšem antitezí všeho výše vyřčeného - pokus o opravdový vhled do života české vesnice, příjemně civilní portrét několika tradičních lidských typů, mírný socialně kritický rozměr a zároveň lidsky chápající scénář - něco z poetiky Díry u Hanušovic a samozřejmě Václava Instalatér z Tuchlovic je vesnická komedie o muži, který všem všechno opraví, ale vlastní život spravovat nedokáže. Do hlavních rolí obsadil režisér Tomáš Vorel - jako matku a syna - svou dvorní herečku Evu Holubovou a Jakuba Koháka, pro kterého jde o první hlavní roli v celovečerním filmu Instalatér z Tuchlovic (Celý film) vydáno 21. 2. 2018, 11:26 . Tweet--zhlédnuto 9 312 x. Čtyřicetiletý Luboš Cafourek je svérázný instalatér z vesnice Tuchlovice u Prahy. Je zručný a poctivý, se vším si poradí, žádné práce se nikdy nezalekne. Nemá auto, za zákazníky jezdí na kole, nebo autobusem, nebo se nechá vozit.. Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení. Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí Instalatér z Tuchlovic, Vesnická komedie o muži, který všem všechno opraví, ale vlastní život spravovat nedokáže

Nová česká komedie Instalatér z Tuchlovic je tady. Opravdu zábavný film ze života v hlavní roli se skvělým Jakubem Kohákem. Přesně takový je nový snímek režiséra Tomáše Vorla staršího. To jsme si ani v tom nejmenším nemohli nechat ujít. To je také ostatně hlavní důvod, proč jsme pro vás tento film přichystali online Nalezené tagy: Instalatér Z Tuchlovic Instalater Z Tuchlovic Instalater Z Tuchlovic 2016 Instalatér Instalater Instalatér Z Tuchlovic Cz Instalatér Z Tuchlovic 2016 Instalatér Z Tuchlovi 0 Instalatér z Tuchlovic 2016 Cz.av RECENZE: Smutný Instalatér z Tuchlovic, vesničky střediskové. Desátý film Tomáše Vorla Instalatér z Tuchlovic poskytl první hlavní roli Jakubu Kohákovi. Hrdinův předobraz podle slov režiséra ve vsi skutečně žije - a diváka možná napadne, zda neměl vzniknout raději dokument. číst dál. Hodnocení: 50

INSTALATÉR Z TUCHLOVIC - THE GOOD PLUMBER - English Subtitles. milbu61 1 rok před. 1:32:04. Nejlepší video Nejlepší video. Studený jako kámen Stone Cold 1991 XviD DamIK. milbu61 1 rok před. 1:25:53. Nejlepší video Nejlepší video. Velký blondýn s černou botou CZ. milbu61 1 rok před Stahujte rychle přes Datoid.cz! Pomocí propracovaného vyhledávání si u nás každý jednoduše najde a stáhne to, co hledá. Jednoduše, spolehlivě a hlavně rychle

Instalatér z Tuchlovic (2016) ČSFD

Instalatér z Tuchlovic. Komedie o svérázném instalatérovi z malé vesnice u Prahy, který za zákazníky jezdí na kole, bydlí u matky a kontakty se ženami končí fiaskem. 2016, Česko, Jakub Kohák (41) Brief (instalatér Luboš Cafourek) opaluje se u rybníka v trenýrkác Luboš všechno nepříjemné odsouvá na později, nebo na uvidíme. Všechny jeho pokusy o kontakt se ženami končí fiaskem, mamka se marně snaží, aby syn konečně získal partnerku Vesnická komedie Instalatér z Tuchlovic je o muži, který všem všechno opraví, ale vlastní život spravovat nedokáže Všechno spraví, ale svůj život spravovat nedokáže. Smutná komedie s Jakubem KOHÁKEM v hlavní roli. Scénář a Režie: Tomáš VOREL Hudba: David HLAVÁČ, Barbora P..

Instalatér z Tuchlovic — Česká televiz

INSTALATÉR Z TUCHLOVIC - THE GOOD PLUMBER - English Subtitles (2160p_25fps_VP9 LQ-128kbit_Vorbis).web Instalatér z Tuchlovic se naštěstí řadí k těm lepším kouskům, i když to tak na první pohled nemusí vypadat. Tenhle film je totiž tak strašně obyčejný, že vypadá dost nezajímavě, bylo by ovšem nefér to tímhle ukončit. On totiž zajímavý je, ale vezmeme to postupně ONLINE - Vykoupení z věznice Shawshank (1994) ONLINE - Tomb Raider (2018) CZ dab. Ďalšie filmy. Instalatér z Tuchlovic / Inštalatér (2016) CZ: Třinácté patro (1999) Ztracen na Sibiři / Ausgerechnet Sibirien (2012) CZ dab.. Instalatér z Tuchlovic se pravděpodobně nezařadí mezi kultovní filmy Tomáše Vorla jako je Pražská pětka, Kouř nebo Gympl. Přesto Vorel, který si zde střihl i ojedinělou trojroli režiséra, scénáristy a kameramana, vytvořil film, jenž běžnou českou filmovou produkci Babovřesk a Decibelů lásk Všechno spraví, ale svůj život spravit nedokáže. Smutná komedie s Jakubem KOHÁKEM v hlavní roli. Dále hrají: Eva HOLUBOVÁ, Petra ŠPALKOVÁ, Petr ČTVRTNÍČEK, J..

Instalatér z Tuchlovic (Celý film) Kinobox

1. Instalatér z Tuchlovic vtipný je, jenže podobně jako život. Každý vtip je tvořený trapnou nebo smutnou situací, kterou když bereme s nadhledem, dá se brát humorně. Kdo tento nadhled postrádá, nebude mít radost ani z tohoto filmu, a nejspíš ani ze života
  2. Všechny informace o produktu Film Instalatér z Tuchlovic DVD, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Instalatér z Tuchlovic DVD. Instalatér z Tuchlovic DVD od 108 Kč - Heureka.c
  3. Instalatér z Tuchlovic / Inštalatér - kdy, kde a v kolik? Anotace: Čtyřicetiletý Luboš Cafourek je svérázný instalatér z vesnice Tuchlovice u Prahy. Je zručný a..
  4. Instalatér z Tuchlovic: Videopůjčovna 01.02.2019 - Instalatér z Tuchlovic: Videopůjčovna Omlouváme se, snažíme se dohledat chybějící obráze

Všechno spraví, ale svůj život spravovat nedokáže. Smutná komedie s Jakubem KOHÁKEM v hlavní roli. Dále hrají: Eva HOLUBOVÁ, Petra ŠPALKOVÁ, Petr ČTVRTNÍČEK,.. Podobné filmy jako Instalatér z Tuchlovic Které filmy jsou něco jako Instalatér z Tuchlovic? Nabídneme ti nejlepší doporučení. 73. Vratné lahve Vratné lahve (2007) Hrdinou Vratných lahví je bývalý učitel Josef Tkaloun. Definitivně se rozhodl opustit žáky, ale rozhodně se nehodlá smířit s pozicí důchodce, trávícího.

Ulož.to je v Čechách a na Slovensku jedničkou pro svobodné sdílení souborů. Nahrávejte, sdílejte a stahujte zdarma. Kredit umožní i stahování neomezenou rychlostí Po dlouhé době je film Instalatér z Tuchlovic sympatické dílo, kde nejsou venkované líčeni pouze jako soubor dementních idiotů, kteří žijí úplně na jiné planetě než jejich pozdější diváci v biografu. Instalatér - podivín Luboš Cafourek, jejž překvapivě ukázněně. Instalatér z Tuchlovic inspiruje filmaře. 26.6.2015. Kladno - Lidé milují silné příběhy a zvláště ty, které se opírají o skutečnost. V době velmi vyhledávaných reality show, kdy diváci televizních obrazovek s oblibou nahlížejí do domácností jednotlivých aktérů a sledují jejich životní peripetie, přijde už za.

Celý film online — ™Ženy v běhu™ 《2019》 podtitul ∥ CZSK Celý film online — ™Ženy v běhu™ 《2019》 podtitul ∥ CZSK SLEDUJ ️ ️ ️ httpsbit.ly3cM19Fr Hraji Zlata Adamovská, Tereza Kostková, Veronika Khek Kubařová, Jenovéfa Boková, Ondřej Vetchý, Vladimír Polívka Žánr Komedie Režie Jon Favrea Doporučujeme: Obsáhlý návod na Bombuj.tv + Seznamy nejlepších filmů a seriálů (Doktor Martin, Martin a Venuše), Petr Čtvrtníček (Děda, Instalatér z Tuchlovic, Strašidla), Jakub Volák, Andrea Hoffmannová, do role malé Emy byla obsazena devítiletá Ema Švábenská.. Přehrát Shrekoleda (2007) Jsou Vánoce a Štědrý den, na který se všichni těší. Tedy všichni kromě Shreka. Přesto by chtěl své milované Fioně a dětem udělat rad INSTALATÉR Z TUCHLOVIC - THE GOOD PLUMBER - English Subtitles; Stalingrad (1993) - Celý film CZ; Rozkaz zabíjet (celý film) CZ dabing. Scary Movie 4 CZ dabing 2006 NOVINKA; Search options; Jozín z bazin. Laserová vzduchovka. Rolls royce phantom viii cena. Lymfatické uzliny v břiše. Střih na šitá zvířátka. Internetový troll

Když čtveřice školáků objeví starou videoherní konzoli se hrou, o které nikdy předtím neslyšeli - zvanou Jumanji - ocitají se všichni vzápětí v džungli, v níž se hra odehrává, a zcela doslova se stávají postavami, které si pro hru zvolili: z počítačového hráče Spencera se stává odvážný dobrodruh (Dwayne Johnson), náruživý sportovec Fridge přijde (dle.

Instalatér z Tuchlovic, Sleduj filmy online zdarma na

1. Instalatér z Tuchlovic — iVysílání — Česká televiz
  2. Přehrát online film Instalatér z Tuchlovic